Levering direkte til hjemmeadressen
Når du vælger en bruttolønsordning hos os, bliver du ikke overrasket af uventede fragtgebyrer. De priser, du ser på møblerne, er de reelle priser. Med i vores bruttolønsordning-priser er levering direkte til medarbejderens hjemmeadresse. Det betyder, at arbejdsgiver ikke skal tage imod varer på firmaadressen og heller ikke skal opbevare møblerne, inden de leveres hos medarbejderne.
Derfor har arbejdsgiver heller ikke nogen risiko for f.eks. transportskader – som arbejdsgiver er du faktisk slet ikke involveret i leveringsprocessen og skal ikke bekymre dig om risikoen. Leveringen foregår 100 % mellem medarbejderne og os – helt enkelt og gnidningsfrit.
Hjælp og service til dine kontormøbler
Hvad sker der, hvis der opstår problemer med et produkt hjemme hos en medarbejder? Eller hvis der er tvivl om, hvordan et produkt bruges på den bedste måde? Det er en bekymring, vi ofte hører, men du kan være helt rolig. Som arbejdsgiver skal du hverken vide alt om møbler eller være særligt fiks på fingrene for at benytte dig af bruttolønsordningen.
Vi tager os nemlig af det, hvis der er problemer med et møbel. Heller ikke her er du involveret i processen – dine medarbejdere kan til enhver tid benytte sig af vores serviceportal med videoer og forklaringer på de mest almindelige spørgsmål og udfordringer.
Lav en tilbagekøbsaftale, hvis bruttolønsaftalen ophører
Sommetider sker det, at en bruttolønsaftale ikke løber længe nok til, at møblerne bliver betalt helt ud. Det kan f.eks. være i tilfælde af en opsigelse. Der kan også være tilfælde, hvor medarbejderen efter aftalens udløb ikke ønsker at frikøbe møblerne.
Derfor tilbyder vi tilbagekøb, hvis du som arbejdsgiver ikke ønsker eller har mulighed for at beholde møblerne. Du risikerer dermed ikke pludselig at stå med møbler, du ikke har plads til – og du skal heller ikke bekymre dig om, hvordan du evt. kan komme af med dem. Vi køber dem simpelthen tilbage, det er en del af vores standardvilkår på bruttolønsaftaler.