Loading...

Webinar: Kontormøbler på bruttolønsordning

Det er ikke helt uden omkostninger at etablere et velindrettet hjemmekontor, der opfylder arbejdsmiljøloven.

Men ved at tilbyde dine medarbejdere kontormøbler på bruttolønsordning gennem Kontormøbler.dk, får både medarbejdere og virksomhed en økonomisk attraktiv ordning. Kontormøbler.dk leverer alle bestilte møbler direkte til privatadressen, håndterer medarbejderes produktspørgsmål og reklamationer, og tilbyder virksomheden en tilbagekøbsaftale for medarbejdernes møbler.

 

Agenda

- Introduktion til kontormøbler på bruttolønsordning

- Alt det praktiske fra bestilling til levering

- Hvad er inkluderet i bruttolønsaftalen?

- Arbejdsmiljøloven og skatteregler

Dine værter

Martin Pihl, COO hos Kontormøbler.dk

Martin har været med til at udvikle alle services og processer i Kontormøbler.dk. Han har bl.a. ansvaret for den daglige drift af bruttolønsordningen.

Bo Christensen, Bruttoløn Manager hos Kontormøbler.dk

Bo er ansvarlig for alle bruttolønsaftaler med virksomhederne. Han er desuden yderst erfaren og har høj ekspertise i kontormøbler.

Mikkel Krog-Meyer, Salgschef hos Benify

Mikkel har igennem de seneste 4 år været med til at udvikle og tilpasse Benifys løsning på det danske marked, herunder bruttolønsgoder og best practices i brugen af dem for arbejdsgivere.

Benifys prisvindende platform og medarbejder-app har genopfundet den måde, moderne arbejdsgivere interagerer med deres medarbejdere på. Platformen giver medarbejderne mulighed for at få adgang til personlig information om deres ansættelse, inklusiv medarbejderfordele og løngoder, hvor som helst og når som helst, på enhver enhed. Målet er at forbedre livskvaliteten for medarbejdere overalt ved at hjælpe arbejdsgivere med at skabe en unik employee experience og blive en bedre arbejdsgiver. Benify gør det bl.a. enklere for arbejdsgiverne, at administrere og sammensætte en tilpasset bruttolønsordning med de leverandører, som giver bedst mening for den enkelt arbejdsplads.