Loading...

Webinar: Kontormøbler på bruttolønsordning

Det er ikke helt uden omkostninger at etablere et velindrettet hjemmekontor, der opfylder arbejdsmiljøloven.

Men ved at tilbyde dine medarbejdere kontormøbler på bruttolønsordning gennem Kontormøbler.dk, får både medarbejdere og virksomhed en økonomisk attraktiv ordning. Kontormøbler.dk leverer alle bestilte møbler direkte til privatadressen, håndterer medarbejderes produktspørgsmål og reklamationer, og tilbyder virksomheden en tilbagekøbsaftale for medarbejdernes møbler.

 

Agenda

- Introduktion til kontormøbler på bruttolønsordning

- Alt det praktiske fra bestilling til levering

- Hvad er inkluderet i bruttolønsaftalen?

- Arbejdsmiljøloven og skatteregler

Under webinaret er der mulighed for at stille spørgsmål.

Hvornår: Tirsdag d. 15. juni 2021 kl. 10
Varighed: 30 min.

Er du forhindret i at deltage? Så kan du sagtens tilmelde dig webinaret alligevel.

Vi sender optagelsen og slides ud bagefter.

Dine værter

Martin Pihl, COO hos Kontormøbler.dk

Martin har været med til at udvikle alle services og processer i Kontormøbler.dk. Han har bl.a. ansvaret for den daglige drift af bruttolønsordningen.

Bo Christensen, Bruttoløn Manager hos Kontormøbler.dk

Bo er ansvarlig for alle bruttolønsaftaler med virksomhederne. Han er desuden yderst erfaren og har høj ekspertise i kontormøbler.